Uczniowie klasy I zrealizowali kolejne zadania w ramach projektu edukacyjnego „Literki w akcji”. Wykonali:
1). Kolorową literę – wykorzystując do pracy taśmę malarską, gąbkę, farby. Poprzez tę aktywność uczniowie ćwiczyli rozpoznawanie liter, rozwijali precyzję, cierpliwość i umiejętności manualne. Odkrycie białej litery na kolorowym tle sprawiło dzieciom radość i satysfakcję, a efekt końcowy zachęcił do dalszych eksperymentów artystycznych.
2). Literkową zdrapkę – ta aktywność doskonaliła kreatywność, rozwijała cierpliwość oraz umiejętność operowania różnymi materiałami. Poprzez proces zdrapywania uczniowie doświadczali niespodzianki i satysfakcji, odkrywając ukryte litery w pracach.
3). Literkowy sprint – była to gra, która łączyła rywalizację, ruch fizyczny i naukę liter. Dzieci nie tylko utrwalały litery alfabetu, ale także brały udział w energetycznej zabawie, sprzyjającej integracji oraz aktywności fizycznej. Gra rozwijała umiejętności motoryczne i koordynację ruchową w niestandardowy sposób.